ΑΝΕΚΔΟΤΟ: Ζευγάρι στην κουζίνα!





Κυριακάτικο πρωϊνό στην κουζίνα και η σύζυγος τηγανίζει αυγά!


Ο σύζυγος, αγουροξυπνημένος, ετοιμάζει τον καφέ, πίνει μια γουλιά και μετά πάει και στέκεται ακριβώς δίπλα από την σύζυγο, παρατηρώντας προσεκτικά τα αυγά.
Πίνει άλλη μια γουλιά καφέ…. και αρχίζει να φωνάζει πανικόβλητος:

*- Πρόσεχε…ΠΡΟΣΕΧΕ! Βάλε κι άλλο βούτυρο! Θεούλη μου! *

*Έχεις βάλει πολλά μαζί στο τηγάνι! ΠΑΡΑ ΠΟΛΛΑ! Γύρνα τα. *

*Γύρνα τα ΤΩΡΑ! Χρειάζονται κι άλλο βούτυρο. *

*Μα που θα βρούμε κι άλλο ΒΟΥΤΥΡΟ; Ωραία… *

*Μη, ΠΡΟΣΕΧΕ, θα σου ΚΟΛΛΗΣΟΥΝ! Προσεχτικά… *

*ΠΡΟΣΕΧΤΙΚΑ! Σου είπα ΠΡΟΣΕΧΕ! Ποτέ δεν μ’ακούς εμένα… ΠΟΤΕ! *

*Γρήγορα Γύρνα τα ΓΡΗΓΟΡΑ! Είσαι τρελή; Τα έχεις παίξει; *

*Μην ξεχάσεις να τα αλατίσεις, όλο το ξεχνάς το αλάτι… *

*Βάλε αλάτι, ΑΛΑΤΙ! ΒΑΛΕ ΑΛΑΤΙ ΣΟΥ ΕΙΠΑ!!!

Η γυναίκα έχει μείνει αποσβολωμένη.

- “Τι έπαθες άνθρωπε μου; Τι φωνάζεις μέσα στο αυτί μου;”, τον ρωτάει…

Ο σύζυγος ξαφνικά ηρεμεί τελείως και απαντάει…

” Ήθελα απλά να σου δείξω πως είναι να σε έχω συνοδηγό όταν οδηγάω…”



Το είδαμε εδώ
ΑΝΕΚΔΟΤΟ: Ζευγάρι στην κουζίνα! ΑΝΕΚΔΟΤΟ: Ζευγάρι στην κουζίνα! Reviewed by Unknown on 09:20 Rating: 5

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Από το Blogger.