Προμηνύματα Τρίτου Παγκόσμιου Πολέμου!!!

Αποφάσισα να έχω μια μόνιμη στήλη με μικρές ειδήσεις που μπορούν να περνούν απαρατήρητες άλλα έχουν την ιδιαίτερη σημασία τους . Όλα αυτά ίσως για να αποδείξω οτι τα καλοπαιδα που με λένε γραφικό το κάνουν μόνο και μόνο επειδή έχουν συγκεκριμένες εντολές. Όπως έχω συνηθίσει να λέω λοιπόν είμαι καλός στο να ακούω τους βρυχηθμούς τους σύμπαντος .Άκου λοιπόν τη έπιασαν τα αυτιά μου !

Η Κίνα αποφάσισε να δημιουργήσει χρυσό νόμισμα ως ένα παγκόσμιο νόμισμα ανταλλαγής και εμπορίου. Διέταξε να παρθούν από τα αποθέματα της μπάρες χρυσού του ενός κιλού και να δημιουργηθεί το χρυσό της νόμισμα.

Όλο αυτό είναι μια στρατηγική κίνηση της Κίνας στην προσπάθεια της να πετύχει εμπορικές συμφωνίες με την Ρωσία, την Ιαπωνία, τη Χιλή, τη Βραζιλία, την Ινδία και το Ιράν!

Βέβαια αν αυτό επιτραπεί και δεν συμβεί κάποιο μυστήριο γεγονός ,από σεισμό μέχρι πυρηνική έκρηξη όπως καταλαβαίνεις αναγνώστη μου το δολάριο χαιρετάει την παγκόσμια σκηνή και φουντερνει την αυτοκρατορία του ανεπιστρεπτί!!

Αρα τι λες θα τα καταφέρει η Κίνα που έχει το μεγαλύτερο απόθεμα χρυσού?


Να αναφέρω περιπτώσεις όπως πχ Σανταμ και τι έπαθε όταν πήγε να αλλάξει το δολάριο με άλλο νόμισμα, γνωρίζεις τι έχουν πάθει όλοι όσοι το προσπάθησαν?


Αυτά για την ώρα , ο "γραφικός" σας φίλος stranger που επιμένει ότι θα πρέπει σιγά σιγά να ξεχνάς το iphone και να μαθαίνεις να ξεχωρίζεις το σπανάκι από την τσουκνίδα!!

http://www.katohika.gr
Προμηνύματα Τρίτου Παγκόσμιου Πολέμου!!! Προμηνύματα Τρίτου Παγκόσμιου Πολέμου!!! Reviewed by Unknown on 17:40 Rating: 5

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Από το Blogger.